PETA представя различна реклама без думи


Международната организация за защита на животните PETA впечатлява с поредна кампания. Тя представя видеоклип от 36 секунди, който не е озвучен от реч. В него се изреждат само емотиконите на популярното приложение за изпращане на съобщения в реално време WhatsApp.

Рекламата използва иконите, за да засрами хората, които мислят само за външния си вид – новото си червило, облекло, чанта, сякаш това са най-важните неща на света. С нея PETA „си взема кратка почивка от твърде хиперболизираните, често изпълнени с твърде много сексуалност маркетингови стратегии, за да се обърне към поколението Y на език, който то добре разбира", смята списание „Тайм”.

Кампанията се подвизава с името “Beyond Words” (без думи, отвъд думите – англ. ез.). Ето как е изработена. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
Освобождават Никола Саркози от затвора