PETA представя различна реклама без думи
Международната организация за защита на животните PETA впечатлява с поредна кампания. Тя представя видеоклип от 36 секунди, който не е озвучен от реч. В него се изреждат само емотиконите на популярното приложение за изпращане на съобщения в реално време WhatsApp.
Рекламата използва иконите, за да засрами хората, които мислят само за външния си вид – новото си червило, облекло, чанта, сякаш това са най-важните неща на света. С нея PETA „си взема кратка почивка от твърде хиперболизираните, често изпълнени с твърде много сексуалност маркетингови стратегии, за да се обърне към поколението Y на език, който то добре разбира", смята списание „Тайм”.
Кампанията се подвизава с името “Beyond Words” (без думи, отвъд думите – англ. ез.). Ето как е изработена.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.