PETA представя различна реклама без думи

Международната организация за защита на животните PETA впечатлява с поредна кампания. Тя представя видеоклип от 36 секунди, който не е озвучен от реч. В него се изреждат само емотиконите на популярното приложение за изпращане на съобщения в реално време WhatsApp.

Рекламата използва иконите, за да засрами хората, които мислят само за външния си вид – новото си червило, облекло, чанта, сякаш това са най-важните неща на света. С нея PETA „си взема кратка почивка от твърде хиперболизираните, често изпълнени с твърде много сексуалност маркетингови стратегии, за да се обърне към поколението Y на език, който то добре разбира", смята списание „Тайм”.

Кампанията се подвизава с името “Beyond Words” (без думи, отвъд думите – англ. ез.). Ето как е изработена. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ