Моника Белучи, Долче и Габана – стил и магнетизъм в реклама на Martini
Във виртуалната ни галерия с най-доброто от рекламата по света днес предлагаме да ви припомним този стилен филм с участието на Моника Белучи, Доменико Долче и Стефано Габана.
Видеото рекламира Martini Gold. То бе една от най-атрактивните реклами на 2010 г. Дело е на режисьора Йонас Акерлунд, автор на музикални клипове на Мадона и Лейди Гага. Неговите творби са вдъхновени от кинематографията на легендарния Федерико Фелини.
Сюжетът показва как магнетичната Моника Белучи събира погледите и изкушава мъжете да тръгнат след нея, докато върви по улица в Рим с мрежеста чанта, в която има бутилка Martini. Камерата съпровожда Белучи до италиански бар, където тя се среща с приятелите си Доменико и Стефано. Тримата бутилка мартини в годините преди италианската държава да разследва дизайнерите за укриване на данъци.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Проблемите с Moet Hennessy поставят на изпитание качествата на Александър Арно
Компании |Жечо Станков: Либерализацията би изложила битовите потребители на високите пазарни цени на тока
Енергетика |Туск обвини Русия за пожара на най-големия мол във Варшава
Свят |ПП-ДБ внася искане за изслушване в Народното събрание по темата "Боташ"
Политика |12 кутии с нацистки документи, скрити като шампанско, бяха открити във Върховния съд на Аржентина
Свят |На днешната дата, 12 май. Световен ден на медицинските сестри
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Зеленски покани Путин да се срещне лично с него в Турция
Свят |Четири стратегии за разказване на истории, с които ще изградите лоялни последователи
Маркетинг |Как умните лидери запазват най-ценните си кадри
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |Светът на парите: Неизбежен ли е възходът на еврото?
Финанси |Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
16-и зелен и енергиен форум |

Коментари
Няма въведени кометари.