Рекламата, която трогна Канада

Понякога много малко е нужно – изричането на едно „Благодаря“ и инициативата да се поинтересуваш от някого и да организираш за него специално събитие, да му направиш подарък, за да се почувства той щастлив и благословен.

Това припомня тази реклама на канадската банка TD. Банката предприе „кампания на щастието“ по модела на „Кока-Кола“. В центъра на кампанията стои видеозапис, публикуван в YouTube, който бе прегледан над 7 млн. пъти за седмица и трогна канадците и други зрители от света. Видеото показва неподправената реакция на 12 клиенти на банката, които застават пред неин банкомат и внезапно машината започва да им говори с човешки глас. Гласът дава да се разбере, че банката добре ги познава като личности. Знае житейската ситуация, в която са поставени. След това хората започват да получават подаръци.

Майка, която гледа две деца сама, се сдобива с билет, с който да ги заведе в „Дисниленд“ - нещо, което никога не е могла да си позволи. Възрастна жена получава ваза с букет, от което се трогва, но това не е всичко. Тя получава и билет за Тринидад, където живее болната й от рак дъщеря. Фен на „Торонто Блу Джейс“ пък се впуска в изживяването на живота си – обличат го в чисто нов екип на отбора, срещат го с легендарен играч и го завеждат на стадиона, където му дават възможност да хвърли топката.

За да не достигне добрината само до тези 12 клиента, маркетингът на банката предприе и по-мащабна инициатива – служителите на касите й раздадоха 20-доларови банкноти на всеки клиент в 1100 свои клона. Хиляди други клиенти са получили директен депозит, посочва Adweek.

Ето и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ