Рекламна история за деца и самолети

Авиокомпанията KLM Royal Dutch Airlines организира необикновена рекламна инициатива съвместно с анимацията на Disney "Самолети", от която се вълнуват хиляди деца по света. Тя направи конкурс за детска рисунка. 300 малки художници бяха отличени в надпреварата. С творбите им беше създадена кратка анимация.

Те спечелиха билети за премиерата на "Самолети". Вместо да отидат на кино обаче, им беше предложено нещо по-специално. Всички деца бяха качени на борда на самолет на KLM и там гледаха филмчето на екраните, вградени на седлките пред тях, като същевременно преживяха анимационната история. Около самолета, в който бяха настанени, бяха организирани специални ефекти. Докато гледаха филма, през прозореца отвън те виждаха неща, които се случват точно в същия момент в анимацията. Всичко, което се случи на главния герой Дъсти, се случи и на тях, подчертават от компанията.

Отвън, пред гигантския син самолет с 300 деца, са чакали развълнувани родители.

Ето и видеоистория на кампанията.

Това е рекламата ни на деня. Пригответе се за излитане.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези