Гърция налага солени глоби на туристи, които спят в колите си извън къмпингите

В Гърция налагат глоби до 3000 евро на туристи, които спят в колите си извън къмпингите.
Започнаха да налагат глоби на туристи, които спят в колите си на плажа и на паркинги. Властите предупреждават за забрана, която не позволява да се спи в кола, ако тя не е паркирана в къмпинг, предава БНР. Същата забрана е в сила и за кемпери, които са извън къмпингите.
Нарушението се тълкува като свободно къмпингуване, което е забранено от закона и се наказва с 300 евро глоба от полицията на място. Ако нарушението премине през съда, глобата е до 3 хиляди евро.
Общинска полиция съобщава, че в туристическите райони често има хора, които смятат, че могат да паркират където им харесва и да преспят в личните си автомобили.
От туристическите агенции предупреждават, че подобна забрана има и в други европейски страни и приканват туристите да спазват законодателството.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.