"Черният петък" става все по-виртуален

Черният петък става все по-виртуален

Интернет продажбите на стоки по време на т. нар. „Черен петък” в САЩ са скочили с близо 21% спрямо миналата година, предаде „Франс прес”, позовавайки се на маркетингово проучване на агенцията „Ай Би Ем Диджитъл аналитикс бенчмарк”.

Феноменът не е изолиран за деня, в който се правят най-много коледни покупки. На Деня на благодарността (23 ноември) онлайн продажбите са скочили със 17,4% спрямо 2011.

Най-сериозен скок на продажбите се наблюдава при битовата техника (28%), следвана от дрехите (17,3%) и мобилните устройства (16,3%), като челно място при тях държат таблетите iPad.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло