"Черният петък" става все по-виртуален

Черният петък става все по-виртуален

Интернет продажбите на стоки по време на т. нар. „Черен петък” в САЩ са скочили с близо 21% спрямо миналата година, предаде „Франс прес”, позовавайки се на маркетингово проучване на агенцията „Ай Би Ем Диджитъл аналитикс бенчмарк”.

Феноменът не е изолиран за деня, в който се правят най-много коледни покупки. На Деня на благодарността (23 ноември) онлайн продажбите са скочили със 17,4% спрямо 2011.

Най-сериозен скок на продажбите се наблюдава при битовата техника (28%), следвана от дрехите (17,3%) и мобилните устройства (16,3%), като челно място при тях държат таблетите iPad.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Слънце и високи температури в края на уикенда
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество