Business Signature БРОЙ /// Мениджър 11/24
Уменията на 21-ви век
Лидл България споделя експертиза чрез видеокаст
Уменията на 21-ви век
Лидл България споделя експертиза чрез видеокаст
Образованието е ключът към успеха. Водени от това разбиране, Лидл България създава вътрешна програма за обучение, свързана с личностното развитие, която нарича „Уменията на XXI век“. Как да балансираме между кариера и личен живот? Как да отстояваме себе си чрез асертивна комуникация? Как храната ни да е хем здравословна, хем щадяща за природата? Как да изградим нагласа за развитие и растеж и как да мислим критично?
Това са само част от темите на обученията. Обратната връзка от служителите е много положителна, темите са интересни, конкретни, поднесени практично и запомнящо се. „Видяхме колко добре колегите ни възприемат тези неконвенционални обучения и колко важно е за тях да намират отговори на въпроси, които често остават встрани от информационния поток“, казват от Lidl. Затова компанията решава да отвори вътрешната програма за обучение на Lidl към широката аудитория. Така се ражда образователният видеокаст „Уменията на XXI век“, чието съдържание е достъпно напълно безплатно в YouTube канала ѝ.
Форматът среща любознателните хора с утвърдени експерти в различни области, свързани с личностното развитие. Водещи на поредицата са двама служители от HR екипа на Lidl – Александрина Николова и Александър Стоичков. Алекс & Алекс, както сами се представят, нямат предишен опит пред камера, но имат завидна експертиза в областта на човешките ресурси – затова и са свикнали да задават въпроси. Техните гости са експерти в различни области – психология, коучинг, управление на проекти, журналистика и комуникации, социални науки, хранене и диетика и др.
Темите на видеокаста излизат от строго професионалните компетенции. Те се опитват да срещнат все по-нарастващата необходимост на хората да търсят знание не само по въпроси, които са пряко свързани с работата им, но и да бъдат подготвени като личности, родители и граждани. Още с първите издания поредицата събира десетки хиляди гледания и се превръща в място за разговори по актуални теми като медийна грамотност, асертивна комуникация, поставяне на лични цели, баланс между работа и личен живот, нагласа за развитие и растеж и др.
Видеокастът, продуциран от Лидл България, до момента има 10 епизода с общо над 430 хиляди гледания. „Уменията на XXI век“ на Лидл България е рядък пример как корпоративното съдържание може да надскочи границите на компанията и да се превърне в платформа за образование и личностно развитие – бъдещето на бизнеса и истинските лидери на промяната.
|
Ключови думи
Lidl
подкаст
развитие
служители
здравословно хранене