Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 11/23

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Случаят с колежката, която „никога не греши“

Представяме ви коментарите на двама мениджъри и един консултант

Автор:

Венцислав Савов

Снимки:

Личен архив

Случаят с колежката, която „никога не греши“

Случаят с колежката, която „никога не греши“

Представяме ви коментарите на двама мениджъри и един консултант

Случаят с колежката, която „никога не греши“
quotes
Силно амбициозна и винаги подготвена, 28-годишната Соня Т. искаше да бъде повишена и да заеме мениджърска позиция. Работеше над 5 години в компанията и притежаваше нужните образование и опит, за да бъде директор на отдел. Но ръководството беше разколебано дали да ѝ възложи повече отговорности заради особеност в характера ѝ. Соня „никога не грешеше“ и не признаваше пропуски в работата си. Когато прекият ѝ ръководител ѝ посочваше грешка, тя я омаловажаваше и прехвърляше вината към някой друг или към обстоятелства извън нея. Това дразнеше всички в екипа, които иначе я уважаваха заради отдадеността към работата ѝ и това, че винаги е добре аргументирана. Как в тази ситуация трябва да постъпи ръководството? Представяме ви коментарите на двама мениджъри и един консултант. Соня да не се издига в йерархията Тодор Иванджиков, председател на Асоциация на българската авиационна индустрия Ръководството трябва да работи и използва добрите качества на всеки служител. Когато има грешки, би трябвало мениджмънтът да ги дискутира с екипа, като не се натяква, а се анализира конкретната причина за тях. Не трябва да се издига в йерархията служител с поведение като това на Соня. Въпреки качествата ѝ, ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg