Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 02/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Случаят със служителя, който често си променя мнението
Как в тази ситуация да постъпи прекият ръководител
Случаят със служителя, който често си променя мнението

Как в тази ситуация да постъпи прекият ръководител


В малък екип Виолета Л. често променя мнението си относно важни проекти. Това е особеност на характера ѝ, който се проявява и извън фирмата. В началото на седмицата тя подкрепя едно решение, но до петък вече застава на друга позиция, като не излага достатъчно убедителни аргументи. Това създава напрежение и недоразумения сред колегите, защото проектите често биват забавяни поради необходимостта да се преоценяват вече взети решения. Освен това Виолета често не спазва всички крайни срокове и не завършва всички задачи в рамките на очакваното, което допълнително подкопава доверието към нея. Как в тази ситуация да постъпи прекият ѝ ръководител?
Нужно е обучение за управление на времето
Анджела Иванова, съосновател и изпълнителен директор на ЛАМ' ОН
Идентифицирането на първопричината за поведението е от ключово значение за ефективното справяне с казуса. Изглежда, че личният или професионалният стрес на Виолета влияе на способността ѝ да остане фокусирана и решителна.
Възможно е недоразумения относно посоката на екипа да доведат до промени в позицията ѝ. Затова е много важно ясно да дефинираме отговорностите, протоколите за вземане на решения и крайните срокове, като подчертаваме т...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
казус
служители
управление
мениджър
HR
Венцислав Савов