Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 09/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Случаят със служителя, който отказа да ползва новите технологии
Как ръководството да постъпи в тази ситуация?
Случаят със служителя, който отказа да ползва новите технологии

Как ръководството да постъпи в тази ситуация?


Никола З. има 24 години опит във фирмата и над 31 години в бранша. За това време е извоювал име на безспорен професионалист и ценен колега, ментор на много стажанти, които днес вече са уважавани мениджъри. Фирмата се модернизира и превръща в голяма компания, която ползва най-новите технологии. Това не се харесва на Никола З., на когото му се налага да прекарва все повече време над екраните вместо с клиенти и в реални срещи. Усеща как неговата професия постепенно се заменя от машините и алгоритмите, които имат отговор на „всички проблеми“. В него назрява страхът, че скоро изкуственият интелект ще го замени. В един момент той отказа да ползва новите технологии. Как ръководството да постъпи в тази ситуация?
Тhink-tank за изграждането на следващата кохорта от лидери
Нина Владимирова, създател на консултантска компания Н4Н Solutions
Бизнесът като част от живота се подчинява на принципа, че и доброто, и лошото изтичат еднопосочно и няма връщане назад. Всичко около и в нас е вечно движение и промяна. И най-прекрасното би се превърнало в проклятие, ако (се опитаме да) е неизменно. Достатъчно е да си спомним за брандове като „Кодак“ или „Нокиа“.
Ако съм ръководител на Никола 3., бих провела мини recruitment ка...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
казус
лидерство
нови технологии
служители
изкуствен интелект