Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 11/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Случаят със служителя, който занемари работата си
Как ръководството да постъпи в тази ситуация?
Случаят със служителя, който занемари работата си

Как ръководството да постъпи в тази ситуация?


Преди година, когато Богдан М. започва работа дава всичко от себе си, за да се докаже на позицията, която му е поверена. След изпитателния период обаче той започва бавно и постепенно да занемарява ангажиментите си. Колегите му забелязват и започват да се оплакват, че недоглежда работата си. Прекият му ръководител няколко пъти му прави забележки, но поведението на Богдан не се променя. Как ръководството да постъпи в тази ситуация?
Разберете какво е довело до загубата на мотивация
Мария Стоева, изпълнителен директор и главен консултант на SISTEMMA
Когато се случи подобна ситуация обикновено фокусът веднага пада върху изминалия изпитателен период. Богдан започва да се смята за мързелив и посредствен. Ръководството „настъпва“ със санкции и нападки, обвинения и микромениджиране. Това обаче обикновено води до още по-голяма демотивация у човека. Ефектът е винаги един и същи – загубено време, пари и усилия, като накрая двете страни се разделят.
За да подходи ефективно към ситуацията, ръководството може да разгледа проблема от по-нетрадиционен ъгъл – да изследва какво е довело до загубата на мотивация у човека. Възможно е Богдан да се е почувствал „прегорял“ след първоначалния инт...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
казус
лидерство
служители
HR