Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 09/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Знанието като актив

Потенциалът за оптимизация на много процеси, който идва с последната вълна на AI, е огромен и няма алтернатива, казва Атанас Киряков, президент на Graphwise

Знанието като актив

Знанието като актив

Потенциалът за оптимизация на много процеси, който идва с последната вълна на AI, е огромен и няма алтернатива, казва Атанас Киряков, президент на Graphwise

Знанието като актив
quotes
Господин Киряков, как се продава сложна иновация от София на международни клиенти? Първо, трябва да си глобално конкурентен. Ние име ноу-хау и технология, които са на много високо ниво в конкретната област – управление на знания. В началните етапи на развитие на нов технологичен пазар дори не ни се налагаше активно да търсим клиенти. Рекламираме продукта и правим специализирани анализи на ефективността за решения от определен тип. Там се отразяват нашите силни страни… и клиентите ни търсят. Сред тях се откриват изключително големи, знакови компании в различни индустрии, които са клиент мечта за всеки търговец. В този етап на развитие на пазара, ако се опитваме да продаваме със „студени“ обаждания и с търговци, които чукат от врата на врата, никога няма да стигнем до тях. Да имаш адекватен продукт обаче е трудно, ако не познаваш клиентите. А това е по-вероятно, ако не си базиран в тези територии, където се прави конкретният бизнес. За нас винаги е било важно да сме добре свързани с научната област и с другите технологични компании, за да знаем накъде отиват технологиите и да можем да сме една крачка напред Тоест планирането и управлението са по-важни от локацията? Ние стигнахме дотук,...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg