Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 09/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Знанието като актив
Потенциалът за оптимизация на много процеси, който идва с последната вълна на AI, е огромен и няма алтернатива, казва Атанас Киряков, президент на Graphwise
Знанието като актив

Потенциалът за оптимизация на много процеси, който идва с последната вълна на AI, е огромен и няма алтернатива, казва Атанас Киряков, президент на Graphwise


Господин Киряков, как се продава сложна иновация от София на международни клиенти?
Първо, трябва да си глобално конкурентен. Ние име ноу-хау и технология, които са на много високо ниво в конкретната област – управление на знания. В началните етапи на развитие на нов технологичен пазар дори не ни се налагаше активно да търсим клиенти. Рекламираме продукта и правим специализирани анализи на ефективността за решения от определен тип. Там се отразяват нашите силни страни… и клиентите ни търсят. Сред тях се откриват изключително големи, знакови компании в различни индустрии, които са клиент мечта за всеки търговец. В този етап на развитие на пазара, ако се опитваме да продаваме със „студени“ обаждания и с търговци, които чукат от врата на врата, никога няма да стигнем до тях.
Да имаш адекватен продукт обаче е трудно, ако не познаваш клиентите. А това е по-вероятно, ако не си базиран в тези територии, където се прави конкретният бизнес. За нас винаги е било важно да сме добре свързани с научната област и с другите технологични компании, за да знаем накъде отиват технологиите и да можем да сме една крачка напред
Тоест планирането и управлението са по-важни от локацията?
Ние стигнахме дотук,...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
изкуствен интелект
управление на знания
международни пазари
стартиращи компании
технологични инвестиции
структурирани данни
популизъм
Атанас Киряков