ArtVista БРОЙ /// Мениджър 12/23
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Маркетинг палитра
Как работят цветовете и дизайнът в продажбите?
Маркетинг палитра
Как работят цветовете и дизайнът в продажбите?
Цветовете имат пряка връзка с подсъзнанието, те предизвикват определени асоциации и затова играят ключова роля и в маркетинга. Според Review42 цветовете влияят на 85% от решенията за покупка и повишават познаваемостта на марката с 80%. Често потребителите могат да виждат, но не и да докосват или миришат продукти, ето защо само визуалният брандинг може да ги накара да се почувстват по определен начин. И това не важи само за цветовете на логото, но и за всички останали визуални елементи – уебсайт, имейл маркетинг, изображения в социалните медии, опаковки, визии на магазините, витрини…
При възприятието на цветовете има универсални правила, но и много тънки моменти. Хората усещат цветовете по различен начин в зависимост от своя пол, култура, религия, сексуална ориентация, образование... Например в западния свят цветът на любовта е червеното, но в Япония е зеленото. Така че изборът им трябва да бъде съобразен с целевата аудитория.
Доказано е, че цветовете формират поведението, настроението и нивата на стрес или щастие. Според Science of People, когато става въпрос за психологията на цветовете в маркетинга, говорим за три основни цвята – червен, син и жълт. Всички останали цветове са комбинация от тях или о...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|

Ключови думи
медии
реклама
Nokia
Pepsi
Instagram
цветове