Бизнес БРОЙ /// Мениджър 03/2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Когато имаме да кажем нещо на клиентите…
Разполагаме с няколко секунди, за да грабнем вниманието с интересно съдържание
Когато имаме да кажем нещо на клиентите…

Разполагаме с няколко секунди, за да грабнем вниманието с интересно съдържание


Имейлът е най-трудният, но най-използван канал за комуникация с клиентите. Въпреки нарастващата популярност на приложенията за чат и социалните медии електронната поща успява да запази централно място в дигиталната комуникация и популярността ѝ дори продължава да нараства. По данни на Statista броят на изпратените и получените имейли в световен мащаб се увеличава всяка година от 2017 г. насам. През 2022 г. в света са изпратени и получени около 333 млрд. имейла на ден. Прогнозите са, че до 2026 г. това число ще се увеличи до 392,5 млрд. електронни писма дневно.
Според друга статистика от края на 2023 г., цитирана от Prospenity Meida, средният брой имейли, които изпращаме на ден, са 40. И ако това ви звучи много, още по-впечатляващо е, че средно на ден работещите в офисите получават три пъти повече – около 120 имейла с бизнес съдържание.
Да се отличиш и да успееш да предадеш посланията си в тази ожесточена битка за внимание не е никак лесно. Въпреки това за компаниите с голям брой клиенти добрият стар имейл си остава основна форма за взаимодействие с тях. Или ако перифразираме една известна фраза за демокрацията, имейлът може би не е най-добрата форма за комуникация с клиентите, но по-добра не е измислена.
Тук не говорим...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
комуникации
клиенти