4 неща, които можете да автоматизирате във вашия имейл маркетинг

4 неща, които можете да автоматизирате във вашия имейл маркетинг

4 неща, които можете да автоматизирате във вашия имейл маркетинг

Компаниите използват имейл за маркетинг, защото това е ефективен начин да достигнат до клиентската си база чрез канал, който използват най-често. Хората прекарват много време в проверка на имейли - до 143 минути всеки делничен ден, което прави имейла една от най-директните линии за комуникация. Можете ли да измислите по-добър канал за насочване на клиентите надолу по вашата фуния за продажби? До 2023 г. имейлът се очаква да генерира почти 11 милиарда долара приходи, така че ако пренебрегвате имейла, намалявате печалбата.

Имейл маркетингът е работа, която може да изисква много поддръжка без подходящите инструменти. За щастие, има някои страхотни автоматизации, които ще направят вашите имейл кампании по-ефективни и по-лесни. Не е нужно да правите всичко сами, когато технологията може да ви помогне да постигнете резултати. Автоматизацията на имейл маркетинга върши работата вместо вас и не само ви спестява време, но и спомага за увеличаване на продажбите.

Планирайте да използвате автоматизация за вашия имейл маркетинг от самото начало

Планирането на вашите имейл стратегии е предпоставка за достигане навсякъде. Успешните търговци по имейл вярват в шестте П-та: Предварителното правилно планиране предотвратява проваленото представяне.

Ето четири неща, които можете да автоматизирате във вашия имейл маркетинг:

1. Настройте своите формуляри за регистрация с Интерфейс за програмиране на приложения (API) за валидиране на имейл

Разрастването на имейл списъка ви не е лесно, така че се уверете, че имате няколко места, където събирате имейл адреси. Новобрански ход е да имате имейл регистрация, която е сложена на място, където хората наистина трябва да я търсят. Вместо това помислете за поставяне на няколко формуляра за регистрация на видни места.

Една автоматизация, която не искате да забравяте, е да свържете инструмент за проверка на имейли в реално време, който ще работи във фонов режим на всички тези формуляри. Ако някой се опита да се регистрира с невалидни, еднократни или злоупотребяващи имейли, той няма да зарази вашия списък.

Интерфейсът за програмиране на приложения (API) за валидиране на имейл не само открива тези лоши имейли, но също така уведомява човека, ако е въвел грешно своя имейл адрес. Освен това ще ги подкани да го въведат правилно, така че да не загубите потенциални клиенти.

Имайте предвид, че е необходимо групово да проверявате целия си списък няколко пъти годишно, дори ако използвате интерфейс във формулярите си за регистрация. Намерете добра услуга за валидиране на имейли и качете целия си списък, за да идентифицирате контактите, които са се объркали.

Една добра услуга може също да ви информира за активността на вашите абонати. Ако хората не отварят вашите имейли, продължавайки да им изпращате имейли само вреди на доставянето на вашия имейл.

2. Настройте автоматизирани имейли за двойно включване, за да увеличите ангажираността

Това е много просто действие, което може не позволява на даден човек да се регистрира с нечий друг имейл. Двойното включване означава, че автоматично се изпраща имейл до всяка валидна регистрация. Имейлът може да приветства и благодари на новия абонат, след което да го уведоми, че трябва да потвърди интереса си. Всичко, което трябва да направят, е да кликнат върху уникалната връзка, която получават по имейл.

Известно е, че спамерите са насочени към имейл списъци, които използват все по-остаряващия метод за еднократно включване и следователно са по-лесни мишени.

Защитете се от тези рискове, като използвате автоматизация с двойно включване. Не искате половинчати читатели. Ако не ги е грижа достатъчно за вашите имейли, за да кликнат върху връзка, може би си струва да попитате: "Какви са шансовете да преобразувате някой, който вече е толкова незаинтересован?"

3. Настройте тригер имейли, за да спестите време

Да предположим, че клиент се свързва с чатбота или телефонната поддръжка, за да зададе въпрос, да отстрани неизправност или да вземе решение за покупка. Можете да настроите автоматизиран тригер имейл, който да го пита дали е доволен от изживяването. Първо, това ви позволява да знаете как се справя вашият екип за поддръжка или продажби. Освен това ви дава шанс да коригирате ситуация, която не е протекла по начина, по който клиентът се е надявал.

Помислете за всички силни страни на тригер имейлите. Да приемем, че изпращате артикули на клиент през целия месец, преди да излезе фактурата. Можете да автоматизирате месечните фактури по имейл. Освен това можете да изпращате разписки за покупки или месечни дарения на организации с нестопанска цел.

Вероятно има автоматизация на имейл, която можете да настроите за повечето неща във вашия бизнес. Отнема малко работа, за да ги активирате, но ще спестите много време в дългосрочен план.

4. Настройте капкови кампании, за да получите желания резултат

Капковите маркетингови кампании са поредица от имейли, които са насочени към конкретни клиенти въз основа на това къде се намират в "пътуванията" си за покупка. Можете да ги настроите автоматично въз основа на действие, което предприемат (или не предприемат) или промяна в техния статус.

Да приемем, че някой започне да прави покупка във вашия онлайн магазин, но изоставя количката, без да завърши покупката. Какво ще стане, ако получат постоянна "капка" от кратки имейли, които ще ги накарат да се върнат в количката и да платят?

Това е капковата кампания и тя може да се отплати. Ако клиентът изпълни желаното действие, той се изважда от капковата кампания.

Можете да използвате тези имейли, за да се насочите към някой, който се е възползвал от предлаганата от вас безплатна услуга като бяла книга, изтегляне на аудио или пиктограма. Ако някой се е регистрирал за уебинар или стрийминг, можете да автоматизирате някои постоянни имейли, за да затвърдите връзката или да предложите допълващи се продукти.

Този вид автоматизация спестява вашите умствени и времеви ресурси. Просто напишете тези капкови кампании умно и стратегически. Трябва също така да подредите имейлите в последователност, която е най-разумна. По този начин можете да използвате своите капкови кампании за неопределено време с периодично включване.

Полагайте усилия, за да накарате автоматизацията на имейли да работи за вас

Всички тези автоматизации отнемат време за планиране и сглобяване. Ако трябва да се върнете назад и да пренапишете или преосмислите голяма част от тях, ще загубите много време в дългосрочен план. Ключът към използването на автоматизацията на имейл маркетинга е да бъдете педантични и да го направите правилно от първия път. От този момент нататък ще имате повече време да разгледате своите показатели и да помислите как да подобрите нещата. 

Източник: Ливиу Танасе за entrepreneur.com

Превод и редакция: Александър Пенов     

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ