Професионален писач на CV? Защо пък не!

Професионален писач на CV? Защо пък не!

Професионален писач на CV? Защо пък не!

Преди да кандидатствате за следващата си работа, първото нещо, за което трябва да се погрижите, е автобиографията. Никак не е лесно да бъде съчинена печеливша автобиография. Но за щастие може да потърсите професионалист. Всичко, от което се нуждаете, е надежден експерт по кариерни съвети, препоръчва The Baltic Times

Ако някога сте поръчвали персонализирана автобиография от експерт по кариерни съвети, може би сте си помислили, защо и вие да не предлагате такава услуга? Прав сте, хората никога няма да спрат да търсят работа, така че услугата за писане на автобиографии винаги ще бъде много търсена.

Най-хубавото е, че целевата аудитория на този продукт обхваща всички възрастови групи в десетки държави.

Започването на бизнес е предизвикателство и изисква много предварителна работа. Ще се опитаме да ви кажем накратко какви стъпки трябва да направите, за да управлявате фирма за писане на CV.

В тази статия ще намерите отговорите на често задавани въпроси. И най-важното, ще научите как да започнете услуга за писане на автобиография.

Определете ролята си в бизнеса

Повечето компании за професионални сивита започват с един човек – добър писател, който познава бизнеса отвътре и иска да расте и да поема повече отговорност.

Ако имате опит в писането, можете да започнете със създаване на автобиографии за търсещи работа под вашия етикет и да разширите бизнеса си с времето. Ако нямате опит в областта на писането, съсредоточете се върху създаването на правилния екип, който да управлява този бизнес. Вашата роля ще бъде да давате идеи, а вашият екип ще отговаря за изпълнението.

Как да започнете услуга за писане на CV с малък бюджет

Много млади предприемачи нямат голям бюджет, но имат огромно желание да осъществят идеята си. Някои бизнесмени започнаха компаниите си без стотинка в джоба. Как са го направили? Отговорът е ясен – с инвестиции.

Привличането на вниманието на инвеститорите е умение, което всеки млад предприемач трябва да придобие. Можете да намерите потенциалния спонсор на вашия бизнес на специалните срещи на млади предприемачи и инвеститори. За да успеете и да получите финансиране за вашата компания, трябва да подготвите отлична презентация с ясен и последователен бизнес план.

Освен това е необходимо презентацията да е кратка и убедителна. Обикновено е достатъчно спонсорът да вземе решение за предоставяне на инвестиции, веднага след като чуе за общата идея на вашия продукт. 60 секунди е времето, в което трябва да го убедите – колкото е престоят в асансьор.

Наемете професионалисти в различни индустрии

Писателските задачи са много популярни в днешно време. Най-ценните са тези, които могат да създадат текст по конкретни теми. Например, ако нямате медицинска степен, малко вероятно е да можете да създадете информативна, уникална статия за последните изследвания в офталмологията.

Същото е и с писането на автобиография и мотивационно писмо. Ако някой поръча мотивационно писмо за нова степен на медицинска сестра във вашата компания, тази поръчка трябва да бъде попълнена от лице, което е работило в медицинската индустрия. Само човек, който е работил в тази област, може да знае на какви квалификации, постижения и умения обръщат внимание работодателите.

Първите 5 индустрии, в които търсещите работа искат да работят през 2022 г., са:

  • реклама и маркетинг;
  • IT технологии;
  • здравеопазване;
  • бизнес и финанси;
  • търговия на дребно.

За да създадете печеливша автобиография за вашия клиент, е от съществено значение да вземете поне един служител от всяка от тези области в екипа за писане.

Създайте ценова стратегия

Всеки би искал да намери безплатен автор на автобиография, който да направи поръчката си и това е почти възможно с добра професионална услуга за писане на автобиография, която може да победи ATS ботовете. Когато сте нов на пазара за писане на автобиография, няма смисъл да правите високи цени. Клиентите са готови да дадат значителни суми пари само за онези марки, на които имат доверие. Необходими са години, за да се изгради марка, разпозната от плащащата публика, така че цените ви трябва да са умерени, за да привлечете първите клиенти.

Пуснете уебсайт на фирмата

Голямото предимство на писателския бизнес е, че всички процеси могат да се управляват онлайн. Когато имате бюджет за вашия бизнес и екип, следващата ви стъпка е да направите уебсайт. Вашата страница за услуги за писане на автобиография трябва да съдържа информация за компанията, автори, цени, препоръки и ръководство за това как да направите поръчка.

Ако се интересувате от въпроса „как да стартирате услуга за писане на автобиография?“, обърнете много внимание на формата за поръчка. Клиентът трябва да има удобен формуляр, за да направи поръчката бързо и да даде толкова подробности за автобиографията си, колкото е необходимо. Също така би било чудесно, ако предложите отстъпка за добре дошли на всички първи клиенти. Дори 5% отстъпка може да доведе до повече потенциални клиенти, отколкото без отстъпка.

Много хора не виждат разликата между обикновена автобиография и автобиография, направена от професионалист. Направете сравнение на тези два вида автобиографии на начална страница, за да покажете, че помощта на професионални автори на автобиографии може да стимулира кариерата на всеки търсещ работа.

Например, много кандидати не знаят, че специалистите по подбор на персонал използват системата за проследяване на кандидатите, за да избират само подходящи кандидатури за работа. Ето защо създаването на автобиография с ключови думи, подходящи за длъжностната характеристика на кандидата, е важно. Поръчването на автобиография от професионален писател гарантира, че кандидатът ще получи интервю.

Проведете кампания в социалните медии

След като наемете екип и създадете уеб сайт, е време да изпълните маркетинговата стратегия и да привлечете първите клиенти. Най-бързият начин е да популяризирате марката си за писане на автобиография в социалните медии. Има различни начини да го направите – от правене на рекламна кампания до сътрудничество с инфлуенсъри.

Едно от най-значимите предимства на кампанията в социалните медии е, че можете да получите първите клиенти през първата седмица от нейното стартиране. Съвременните рекламни инструменти ще ви свържат с хора, които в момента са в активно търсене на работа и отчаяно се нуждаят от помощта на кариерни експерти.

Стартирането на услуга за писане на автобиография е отлична идея за бизнес през 2022 г. Но за да успеете в този бизнес, трябва да ангажирате екип от професионални автори на автобиография, да създадете уебсайт, който може да превърне посетителите в клиенти, и да стартирате печеливша маркетингова кампания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ