Metа въвежда нова технология за лицево разпознаване, за да спре фалшивите реклами със знаменитости

Екипът на Facebook и Instagram в Мета въвежда нова технология за лицево разпознаване, за да се опита да се пребори с измамниците, които използват фалшиви образи на знаменитости в реклами, съобщи BBC.
Илон Мъск и експертът по лични финанси Мартин Луис са сред жертвите на подобни измами, които обикновено насърчават инвестиционни схеми и криптовалути. Луис казва пред програма Today на BBC, че получава „безброй“ съобщения, че името и лицето му са използвани в подобни измами всеки ден и се е чувствал „като болен“ от тях.
Компанията Meta вече използва система за преглед на реклами, която разчита на изкуствен интелект (ИИ) за откриване на фалшиви препоръки на знаменитости, но сега се стреми да я подсили с технология за разпознаване на лица. Технологията ще работи като сравнява изображения от реклами, маркирани като съмнителни, със снимки на профили на знаменитости във Facebook или Instagram. Ако изображението е потвърдено като съвпадение и рекламата е измама, тя ще бъде автоматично изтрита.
Meta каза, че „ранното тестване“ на системата е показало „обещаващи резултати“, така че сега ще започне да показва известия в приложението на по-голяма група публични личности, които са били засегнати от така наречената „примамка от знаменитости“. Проблемът с измамите стана толкова значим през през 2010 г. до такава степен, че Мартин Луис предприе съдебни действия срещу Facebook, но в крайна сметка оттегли иска, когато технологичният гигант се съгласи да въведе бутон, за да могат хората да докладват за измамни реклами .
И сега Meta е изправена пред натиск да направи нещо срещу нарастващата заплаха от тези реклами. Преди два дни Луис призова правителството да даде на британския регулатор Ofcom повече правомощия за справяне с измамническите реклами, след като фалшиво интервю с канцлера на хазната беше използвано, за да подмами хората да разкрият банковите си данни. „Измамниците са безмилостни и непрекъснато развиват своите тактики, за да се опитат да избегнат разкриването“, признаха от екипа на Мета.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Финансовият министър: Никога не сме били по-близо до еврозоната
Политика |Спецпратеникът Стив Уиткоф: Може да сме на прага на нещо, важно за целия свят
Свят |UBS представи най-мрачната прогноза за икономиката на Китай
Икономика |Ватиканът обяви Антонио Гауди за „блажен“
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.