18 съвета за успеха от Ричард Брансън (2)

18 съвета за успеха от Ричард Брансън (2)

Велик бизнесмен, иноватор и лидер! И безспорен любимец на нашите читатели - затова, вижте сега втората част от поредицата със съвети за успеха от Ричард Брансън. 

7. Клиентът винаги е прав в по-голямата част от времето

Клиентът винаги е прав ... освен ако не греши. В края на краищата, всички сме хора. Мненията на вашите клиенти са важни, но не трябва да изграждате своя система за обслужване на клиенти на предпоставката, че вашата организация никога няма да постави под въпрос капризите на своите клиенти ", казва Брансън. Внимавайте да не повредите отношенията си с клиенти или служители с вашите правила за обслужване на клиенти.

8. Определете вашата марка!

По този въпрос Брансън съветва предприемачите да правят точно обратното на това, което масово се твърди, че той прави с Virgin. "Да, вярно е, че Virgin има клонове в много различни индустрии, но компанията основно е фокусирани върху едно нещо: намирането на нови начини, с които хората да прекарват по-добре времето си."

9. Намерете неизследвана територия!

Брансън сравнява проучването на нови територии в бизнеса с проучването на нови територии в областта на науката или географията. "И в бизнеса все още има много неща, които не са били открити, изобретени, постигнати. Изследването на малки или неизследвани области може да предизвика нови идеи и иновации."

10. Пазете се от средата "ние срещу тях"!

Работното място трябва да бъде общност, в която шефът и неговите служители общуват и работят заедно за една и съща цел. "Ако служителите не се идентифицират с компанията, използвайки местоимението "ние " това е знак, че хората, нагоре и надолу по йерархията не комуникират. Ако смятате, че може да има несъответствия или напрежение между служителите и ръководството, проверете дали  средния мениджмънт не е източник на проблема."

11. Изграждане на корпоративна зона на комфорт.

Служителите трябва да се чувстват свободни и да са насърчавани открито да изразяват себе си. "Това може да звучи банално, но трябва да се изрече: нужни са ангажирани, мотивирани хора, които да доведат до първокласен продукт или услуга и да изградят един успешен, устойчив бизнес!"

12. Не всеки е подходящ да бъде изпълнителен директор.

"Мениджърът трябва да бъде този, който носи най-доброто у себе си, някой, който комуникира добре с другите и помага на служителите да се учат от грешките вместо да ги критикува за тях. Не всеки умее това. Основателят може, но не трябва да бъде главен изпълнителен директор, ако не е добър за този пост."

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ