5 вдъхновяващи цитата за предприемачи

5 вдъхновяващи цитата за предприемачи

Вярвате или не, успелите хора също имат своите лоши дни. Разликата е, че те не позволяват на чувствата да диктуват действията им; помнят, че емоциите са временни, и се придържат към целите и цялостната си визия за бъдещето.

За да отключа мотивацията си и да продължавам да се стремя към върха въпреки пречките, винаги се връщам към цитатите, които са вдъхновили визията ми. Ето и някои от тях:

1. „Хората често казват, че мотивацията е нетрайна. Е, къпането също е нетрайно – затова е препоръчително да се къпем всеки ден” – Зиг Зиглар.

Последователността е много силно оръжие. Невъзможно е да постигнем съвършенство в дадена област без практика. Независимо в какви дейности се упражнявате всеки ден, рано или късно, ще постигнете желаните резултати (или пък не, ако ви липсва нужната дисциплина).

2. „Ако не можете да летите, бягайте; ако не можете да бягате, вървете; ако не можете да вървите, пълзете. Правете всичко необходимо, за да се движите напред” – Мартн Лутър Кинг – младши.

Моят приятел Шон Стивънсън наскоро претърпя тежък инцидент. След по-малко от месец вече беше готов да продължи напред. В последния си подкаст, Шон призова ментора си, Байрон Кейти, да му нужното вдъхновение, за да се излекува напълно. Тя му каза да спре да нарича случилото се „инцидент” и да започне да го нарича „цел”. Точно това е идеята – да продължаваме да живеем живота си с усещането за по-висша цел.

3. „Преследвайте визията си, а не парите, и последните рано или късно ще започнат да преследват вас” – Тони Хсие, основател и главен изпълнителен директор на Zappos.

Аз съм голям почитател на Zappos и културата им. В книгата си, Delivering Happiness, Хсие пише, че компаниите, които притежават силно чувство за цел, се представят 4 пъти по-добре от другите.

4. „Човек не се учи да върви, следвайки някакви правила. Учи се с практика и падения” – Ричард Брансън.

Говори се, че Брансън има дислексия и че не бил особено добър ученик, но по-късно открил суперсилата си да създава контакти.

В един от последните дни на Брансън в училище, директорът му му казал, че или щял да свърши в затвора, или да стане милионер. Брансън е известен не само с иновациите си, но и с поемането на големи рискове.

5. „Най-недоволните клиенти са вашият най-голям източник на познания” – Бил Гейтс.

Една от любимите ми книги е The Four Agreements от Дон Мигел Руис, а едно от най-добрите му житейски правила е „Не приемайте нищо лично”. Умението обективно да си служите с рецензиите, за да подобрите качеството на продукта или услугата си, е жизненоважно.

С малко вдъхновение можете да постигнете много. Затова следващия път, когато ви липсва мотивация да развивате бизнеса си, прочетете любимите си цитати или – най-добре – ги закачете на стената в офиса си. Така бързо ще се върнете в играта.

Луис Хоус, предприемач и бизнес съветник, за Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ