Мениджърът като художник

Мениджърът като художник

Дори когато правят самостоятелна изложба, художниците винаги разчитат на други хора, за да представят творенията си, пише Harvard Business Review. Куратори, светлинни техници и други специалисти са хората, които придават живот на картините. Художниците са талантливи комуникатори. Целият смисъл на едно произведение на изкуството е да свързва в едно мисли, идея, чувство и визия. Точно както и великите бизнес идеи.

Ангажирането на публиката със смислен и опростен диалог са решаващи за успеха на изложбата. Ангажирането на клиентите в бизнеса по този начин е добър и лесен начин за успех. Дали го осъзнават или не, хората на изкуството често са лидери – да карат другите да ги следват. Правят го чрез уменията си на професионални провокатори и вдъхновители.

Всички сме виждали бизнеси, които умело съчетават ценностите с печалбата. Един естествен начин да го направите е да се адаптирате към гледната точка на художниците към живота. Честността и прозрачността, с която съпровождат идеите чрез платната си, е добра предпоставка за успех.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ