Нов маркетинг и търговски директор на JTI България

Нов маркетинг и търговски директор на JTI България

От декември тази година Николай Винчев е новият директор „Потребителски и търговски маркетинг“ на Джапан Табако Интернешънъл (JTI) за България, съобщиха от компанията. Той ще управлява стратегиите за развитие на брандовете, маркетинговите инвестиции, дистрибуцията и активностите към крайните потребители на българския пазар.

Николай Винчев е с над 13 години опит в сферата на маркетинга и продажбите на бързооборотни стоки. Кариерата му до момента е в „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“, където започва работа като търговски представител в София през 1999 г. Преминава през редица длъжности в търговската структура на организацията. Сред тях са мениджър „Продажби“ за София-град и мениджър „Продажби“ за Западна България. Последната заемана от него позиция е директор „Национални ключови клиенти“.

Николай Винчев има магистърска степен по „Стопанско управление“ от Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий". Владее английски език.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китай отвръща на митата на Тръмп, Канада и Мексико получиха отсрочка
6000 гърци и туристи са напуснали Санторини за ден. Трусовете продължават
Полша се опасява от взрив на международната организирана престъпност след края на войната в Украйна
Регионалният министър разреши строежа на още 14 километра от магистрала "Хемус"
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 февруари
Двуцифрен ръст на обявите за работа след спада през декември
На днешната дата, 4 февруари. Световен ден за борба с рака
Адриан Юриев: Визионерът, който променя пазарите на недвижими имоти и услуги в България