Трите основни аспекта за начинаещи предприемачи

Трите основни аспекта за начинаещи предприемачи

Всеки предприемач започва с устрема бързо да се изстреля на върха в бизнеса. Безкрайните часове, похабени над тази цел обаче не гарантират, че се движите в правилната посока. Според Harvard Business Review трите основни аспекта, върху които трябва да се фокусира всеки начинаещ са: планиране, продажби и изпълнение.

Планиране

Всеки предприемач започва с романтичната представа за това докъде иска да стигне. Естествено, за постигане на целите трябва да има план, но това не означава, че непременно трябва да е перфектния план. Мисленето на предприемача трябва да бъде като на архитектите, които имат концепция за всеки етап от развитието на проекта си, без да задълбават в детайлите. Детайлите във всяка инициатива се променят с течение на времето, модата и прищевките на клиентите. Ако се придържате към точно определен план, има вероятност течението да ви отнесе далеч от това, което настоящият момент налага като определени стъпки.

Продажби

Големите предприемачи постоянно трябва да проверяват как идеите им се възприемат от околните. Проучването и взаимодействието с клиентите придава на визията ясна посока и по-точен фокус. Неслучайно, изкуството на комуникацията и ефективните продажби са застъпени в програмите на най-добрите бизнес училища. Трябва непрекъснато да продавате не само продуктите си, но и визията за развитието си.

Изпълнение

Отличното изпълнение идва от спазването на строги принципи в работата. Добре е да си създадете работни показатели за измерване на напредъка, който искате да постигнете. Всички големи мениджъри първо извеждат най-важните си приоритети и след това редовно проверяват показателите си за това докъде са стигнали.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ