Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уроци за рекламисти от олимпийските талисмани
Критиките към вида на талисманите на Олимпийски игри в Лондон през 2012 г. могат да послужат за добри уроци по брандиране, пише UTalkMarketing.com.
Концепцията за новия талисман на игрите – две анимационни фигури - предизвика вълна от негативни обратни реакции. Двойката герои-талисмани се роди в резултат на 18-месечния труд на криейтив агенцията Iris London. Концепцията на талисманите беше съобразена с изискванията за създаване на образ, който вдъхновява младите хора, подкрепя спорта и асоциира с културните маркери на Лондон.
Имената на талисманите – Уенлок и Мендвил – асоциират с места от историческо значение за Олипийските и Параолимпийските игри. Концепцията им включва цветни фарови светлини във формата на петте кръга на знака на игрите. Всеки от талисманите носи ръчен часовник, показващ годината на игрите, а цветовете им – златно, сребърно и бронзово – са цветовете на олимпийските медали.
За жалост британските професионалисти в областта на маркетинга дадоха на двата рекламни образа знака с палец надолу. Резултатите от проучване на мнението на рекламистите в страната, което обхваща 817 души, е показало, че 51% от запитаните са реагирали негативно на талисманите. 22% от респондентите са отговорили, че дизайнът им е „ужасен”. Само 8% от тях са го определили като „отличен”.
Според критиците, талисманите трябва да имат спомагателна, свързваща с марката на Олимпийските игри роля, а не самите те да изграждат нова марка. Освен това, историята около имената им се счита за забавна, но самите им имена не се смятат за толкова запомнящи се, че да бъдат разпознаваеми. Някои специлисти заявиха, че са скептични към реализацията на двете фигури и не вярват, че хората ще бъдат мотивирани да си купят рекламни играчки с тях.
В отговор, поддръжниците на настоящата идея за талисманите подчертаха предимствата, които те виждат. Сред тях се откроиха ярките цветове, чиято цел е да привличат таргет групата на активните младежи, и съобразяването на концепцията им с позиционирането им в уеб-сайтовете и социалните мрежи. Те подчертаха, че талисманите все още не са имали достатъчно време да се наложат в реалността и да станат не само лого, но и бранд.
В интернет набра популярност анимационен филм, който разказва историята на „раждането” на героите-талисмани, създадени от последните капки стомана в конструкцията на финалната подпорна греда на Олимпийския стадион. Анимационната история можете да видите по-долу:
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.