Наводненията в Тайланд удариха печалбата на Sony Ericsson

Наводненията в Тайланд удариха печалбата на Sony Ericsson

Компанията за мобилни телефони  Sony Ericsson обяви 1/4 загуба за последното тримесечие на 2011 г. в резултат на силна конкуренция и световния икономически спад, предава BBC. Фирмата, която скоро ще бъде изцяло поета от Sony, отчете нетна загуба в размер на 207 млрд. евро за периода. От компанията също така уточняват, че до голяма степен влошаването на финансовите резултати се дължи на срива в снабдяването с компоненти вследствие на продължителните и тежки наводнения  в Тайланд миналата година. Нетната загуба на фирмата за цялата 2011 г. е 247 млрд. евро.

"Нашите резултати за четвъртото тримесечие отразяват интензивната конкуренция, неблагоприятните макроикономически условия и последиците от природните бедствия в Тайланд.", коментира изпълнителният директор на компанията Берт Нордберг. Продажбите за последните три месеца на 2011 г. са били 1,3 млрд. евро, което е спад с 16% повече от същия период година по-рано и с 13% по-малко от предходното тримесечие.

Компанията е продала девет милиона мобилни телефони през четвъртото тримесечие, което е спад от 20% от преди година. През октомври миналата година, японската фирма Sony се съгласи да поеме пълен контрол над Sony Ericsson от шведската компания Ericsson. Sony изкупи 50% от бизнеса за 1,1 млрд. евро - сделка, която се очаква да бъде завършена в рамките на следващите няколко седмици.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?