Социалните мрежи все по-важни за контакти в бизнеса

Социалните мрежи все по-важни за контакти в бизнеса

По-голямата част от българските фирми (73%) са на мнение, че установяването на контакти лице в лице ще продължи да бъде най-добрият начин за откриване на нови клиенти през следващите 2 или 3 години. Въпреки това все повече от тях вземат предвид и нарастващата важност на социалните бизнес медии в новия бизнес микс (38% от тях понастоящем, при 31% в предишните три години). Това показва ново проучване на глобалния доставчик на офис решения "Регус", в което са взели участие над 16 хил. висши мениджъри от цял свят.

Установяването на контакти лице в лице продължава да бъде най-добрата практика за нов бизнес, сочат денните. Същевременно нарастващата важност на сайтовете за професионално общуване като BranchOut, Viadeo и Xing излиза начело в проучването. Това се потвърждава от по-големия брой техни потребители. Например в LinkedIn регистрираните достигат повече от 135 млн.

Ето някои интересни тенденции:

  • 60% от българските респонденти заявяват, че рекламирането онлайн е един от главните канали за откриване на нови клиенти през следващите три години.
  • На наемането на персонал за продажби с широки контакти (42%) и посещаването на търговски изложения (44%) също се гледа като на важни инструменти за набиране на бъдещи клиенти.
  • В глобален план, 71% от служителите в малки бизнес предприятия смятат, че установяването на контакти лице в лице ще бъде от основно значение за набиране на клиенти през следващите три години, в сравнение с 61% от работещите в големи предприятия.
  • Традиционната реклама, директният маркетинг и телемаркетингът печелят по-малко последователи.

"Възходът на социалните мрежи от бизнес медии означава, че в наши дни те са също толкова важен инструмент за намиране на нови клиенти, както и контактите лице в лице. В продължение на много години нашите клиенти ни информираха за допълнителните предимства, които им предоставят възможностите да се свързват и да осъществяват бизнес контакти с други компании чрез "Регус". Радваме се, че имаме възможност да отговорим на техните потребности чрез пускането на новата услуга BusinessLink, която ще се превърне в един от големите портали за търговия за специално поканените участници", заяви Андре Шарп, глобален директор продукти и бизнес развитие в "Регус".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
Най-едрата банкнота в Турция струва под 5 долара, но централната банка не планира по-високи номинали