Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Социалните мрежи все по-важни за контакти в бизнеса
По-голямата част от българските фирми (73%) са на мнение, че установяването на контакти лице в лице ще продължи да бъде най-добрият начин за откриване на нови клиенти през следващите 2 или 3 години. Въпреки това все повече от тях вземат предвид и нарастващата важност на социалните бизнес медии в новия бизнес микс (38% от тях понастоящем, при 31% в предишните три години). Това показва ново проучване на глобалния доставчик на офис решения "Регус", в което са взели участие над 16 хил. висши мениджъри от цял свят.
Установяването на контакти лице в лице продължава да бъде най-добрата практика за нов бизнес, сочат денните. Същевременно нарастващата важност на сайтовете за професионално общуване като BranchOut, Viadeo и Xing излиза начело в проучването. Това се потвърждава от по-големия брой техни потребители. Например в LinkedIn регистрираните достигат повече от 135 млн.
Ето някои интересни тенденции:
- 60% от българските респонденти заявяват, че рекламирането онлайн е един от главните канали за откриване на нови клиенти през следващите три години.
- На наемането на персонал за продажби с широки контакти (42%) и посещаването на търговски изложения (44%) също се гледа като на важни инструменти за набиране на бъдещи клиенти.
- В глобален план, 71% от служителите в малки бизнес предприятия смятат, че установяването на контакти лице в лице ще бъде от основно значение за набиране на клиенти през следващите три години, в сравнение с 61% от работещите в големи предприятия.
- Традиционната реклама, директният маркетинг и телемаркетингът печелят по-малко последователи.
"Възходът на социалните мрежи от бизнес медии означава, че в наши дни те са също толкова важен инструмент за намиране на нови клиенти, както и контактите лице в лице. В продължение на много години нашите клиенти ни информираха за допълнителните предимства, които им предоставят възможностите да се свързват и да осъществяват бизнес контакти с други компании чрез "Регус". Радваме се, че имаме възможност да отговорим на техните потребности чрез пускането на новата услуга BusinessLink, която ще се превърне в един от големите портали за търговия за специално поканените участници", заяви Андре Шарп, глобален директор продукти и бизнес развитие в "Регус".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските пазари започват ноември с ръст*
Финанси |Ръководителят на Standard Chartered очаква блокчейн технологията един ден да захранва почти всички глобални трансакции
Финанси |Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
Любопитно |Над 160 000 нарушения на трудовото законодателство засече ГИТ от началото на годината
България |Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
Компании |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.