Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В интернет плащат само най-младите
Предимно тинейджъри и младежи до 20 г. са готови да плащат за съдържание в интернет. Това сочи проучване на ”Нилсън”, цитирано от списание „Тайм”. Значителна част от потребителите в крехка възраст са склонни да плащат за видео от интернет по същия начин, както плащат за кабелна и цифрова телевизия, тълкува резултатите „Нилсън”.
Компанията анкетира 27 000 души в 52 страни. 71% от всички запитани казват, че биха платили за съдържание в интернет, само ако е значително по-качествено и не може да се открие по друг начин.
Половината от участвалите в проучването са готови да купят филми, музика и игри. Почти толкова са склонни да дадат пари, за да четат в мрежата списания, за социални мрежи, подтекстове, новини, онлайн радио, потребителско видео и блогове.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.