Инфлацията свали с 5 % световните разходи на потребителите на мобилни игри

Инфлацията свали с 5 % световните разходи на потребителите на мобилни игри

Потребителите на мобилни игри са намалили разходите си за приложения с 5% през 2022 г. на фона на високата инфлация, която ги е принудила да спестяват повече, според доклад на изследователската фирма Data.ai, известна преди като App Annie.

Кумулативният обем на покупките в мобилни игри е $110 млрд. През 2023 г. цифрата може да намалее с още 3%, до $107 млрд., прогнозира компанията. В същото време броят на инсталиранията на приложения с игри достигна нов рекорд - 90 милиарда, което е ръст от 8% спрямо предходната година.

„Хората започват да са по-съзнателни за цените и по-консервативни във финансово отношение“, каза ръководителят на изследванията на Data.ai Лекси Сидоу пред CNBC. Той добави, че сегментът на игрите е бил засегнат по-силно от съкращенията на разходите, отколкото всеки друг тип мобилни приложения.

Приложенията, които не са за игри, показаха по-голяма граница на стабилност, като разходите се повишиха с 6% през 2022 г., за да достигнат $58 милиарда.По-голямата част от растежа идва от платформи за стрийминг, приложения за запознанства и кратки видео услуги, включително TikTok. Изтеглянията на мобилни приложения без игри скочиха с 13% до 165 милиарда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ