Облачното подразделение на Alibaba намалява с до 50% цените на ключови продукти

Облачното подразделение на Alibaba намалява с до 50% цените на ключови продукти

Облачното подразделение на Alibaba намалява с до 50% цените на ключови продукти

Alibaba Cloud, която е собственост на китайския онлайн гигант Alibaba Group Holding, намалява цените на основните продукти с 15 до 50%, съобщава China Daily.

Разходите за облачни инфраструктурни услуги в континентален Китай са нараснали с 10% до 30,3 милиарда долара през 2022 г., според анализаторската фирма Canalys. Alibaba Cloud беше лидер на пазара с 36% дял.

По-рано през април главният изпълнителен директор на Alibaba Даниел Джан посочи, че „ние сме в технологично разделение“, където една от движещите сили, заедно със създаващия съдържание изкуствен интелект, е облачното изчисление.

През септември миналата година стана известно, че Alibaba Cloud ще инвестира 1 милиард долара в развитието на облачния бизнес на своите клиенти. Инвестициите са предназначени за три години и ще бъдат насочени както към финансови (финансиране на проекти), така и към нефинансови (маркетинг и стартиране на продукти) инициативи.

Ключови думи

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Apple представи първите си очила за смесена реалност
Шефът на Bank of America: Силата на американския потребител е най-голямото предизвикателство пред Фед
Киев съобщи за напредък на украинските войски на източния фронт
Гешев: Искането за свалянето ми е опит за тоталитарен преврат, готвят се за подобие на кървави чистки
Прокуратурата предложи на Гешев да поиска имунитета на Кирил Петков
10 282 деца влязоха на първо класиране в първи клас в София  
КРС забрани на „Виваком“ да прилага влязло в сила от 1 януари повишение на цените
ЕК настоява социалните мрежи да разполагат с екипи, работещи на всички европейски езици