Идейни лога със скрити послания
Добре е, колкото се може по-често, да не да даваме лоши примери, а да търсим промяна през позитивното. Това е много по-вдъхновяващо и продуктивно. По-долу сме подбрали за вас няколко примера за отлично направени лога с помощта на техниката негативно пространство. При тази техника се използва пространство, около и между обектите на дадената визия.
Маркетолозите казват, че доброто лого трябва да изглежда добре, да бъде запомнящо се и ясно да комуникира идеята на бизнеса.Прилагайки техниката негативно пространство можете да уцелите с един куршум 2 заека. Скритите послания във вашето лого не само ще грабнат вниманието на потребителите, но ще разкажат много и за компанията ви.
Вижте и ще разберете какво имаме предвид.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.