Кризата се отрази и при напитките

Кризата се отрази и при напитките

Кризата е виновна и за свитата консумация на безалкохолни напитки. Тя е намаляла с 7% през миналата година, изчисляват от Асоциация на производителите на безалкохолни напитки в България. Спад се отчита във всички групи и категории напитки. Така на пазара са реализирани 1,4 млн. лв. по цени на дребно.

Въпреки спада делът на безалкохолните напитки в общото потребление на всички видове търговски марки напитки на пазара остава на ниво от 62,4%, уточнява председателят на браншовата организация Милчо Бошов.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
„ДПС-Ново начало” ще продължи да подкрепя кабинета, но няма да участва в него (Обновена)
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Бизнес перспективи: Сърф туризмът и влиянието му върху местните общности
Тръмп: Не искам безсмислена среща с Путин