Бионсе среща себе си от миналото в нова реклама на Pepsi

Поп звездата Бионсе участва в новата телевизионна реклама на Pepsi.

Видеото е част от ангажиментите й към глобалната марка, чието лице тя стана в края на миналата година. То показва как Бионсе тренира танци в студио, а в огледалата вижда свои образи от миналото – себе си в костюмите от някои от най-известните си музикални хитове. Рекламата я показва в облеклото й от “Mirrors”, “Bootylicious”, която изпя с Destiny’s Child, “Crazy in Love”, “All the Single Ladies (Put a Ring on it)”.

С този телевизионен спот Pepsi отново залага на практиката “celebrity endorsement” ("популяризиране от известни личности"), в която брандът се олицетворява със суперзвезда и привлича вниманието на милионите й фенове - рекламна инициатива, която само големите компании могат да си позволят.

Клипът е дело на агенция 180 Los Anglis, САЩ. Ето го и него. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи