Британският регулатор забрани провокативни реклами на Lynx

Рекламни визии на дезодоранта Lynx с модела Луси Пайндър бяха забранени от британския регулатор на рекламното съдържание ASA. Те са преценени като  обидни, тъй като в тях жената в тях е третирана като сексуален обект, разказва "Дейли Мейл".

Изкусителната Луси Пайндър, която е лице на марката във визиите, е известен модел от страниците на британските списания. Експертите негодуват, че в рекламите тя е облечена в твърде оскъдни дрехи, с акцент върху бюста й.

Реклмираният от нея дезодорант Lynx е произведен от мултинационалния гигант Unilever. Кампаниите на Lynx, които неведнъж сме ви представяли, традиционно залагат на идеята, че мъжете, които използват този дезодорант стават по-привлекателни и красивите жени "падат в краката им".

В една от видео рекламите на марката, разпространена в интернет, моделът мие автомобил. В друга опитва ледена близалка на плажа. Във всяка от заснетите сцени тя носи различно, провокативно облекло или бански, бяга, слага си гланц за устни, дори си играе със сабя. Сред рекламите има и такава, която показва бюста й отблизо, и призовава потребителите да бъдат активини с думите "Play with Lucy" и препратка към сайта на марката.

В становище, публикувано днес от британския регулатор ASA, експертите заявяват, че компанията е стигнала твърде далеч в рекламата. Те смятат, че изображенията са показани по сексуално провокативен начин и могат да доведат до сериозна и широкоразпространена реакция на обида на Острова.

От Unilever отговориха, че рекламите са били създадени, за да бъдат "игриви, секси и с чувство за хумор, но не да бъдат обидни".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ