Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Всички стават лице на Олимпиадата в Сочи с гигански 3D екран
Нова технология ще смайва публиката на предстоящите Олимпийски игри в руския курорт Сочи. Огромен екран с площ от 47 кв. м., монтиран на стената на сграда на входа на Олимпийския парк в града, ще отразява триизмерно лицата на преминаващите на мястото посетители на спортното събитие.
Концепцията е на британския архитект Асиф Кан, разказва сайтът Gizmodo. Той я кръщава „Мегафейс“ (или „Мегалице“ - б.р.) и по думите му с нея иска да даде на всички възможност да станат лице на Олимпиадата. Така ще се получи „модерен вариант на планината Ръшмор“, висок до 6 метра.
Лицата ще се появяват след като бъдат сканирани желаещите хора в 3D фотогишета в рамките на сградата и в магазините на руската верига за продажби на дребно „Мегафон“ в цялата Русия. Портретите ще бъдат създавани големи и максимално реалистични. Фасадата е проектирана да работи като голям екран. Тя ще превърне сградата в огромно платно за триизмерни портрети. На вски 20 секунди ще бъдат излъчвани по три лица. В хода на Олимпиадата се очаква да бъдат показани поколо 170 000 образа на хора. На всички посетители ще бъде предлаган линк, в който ще могат да прегледат видео, в което лицето им бавно се появява и се разтваря на мащабното виртуално табло.
Очаква се технологията да предизвика интерес и при други световни събития и инициативи, в които се залага на огромната външна реклама.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.