В защита на криейтива (видео)


В последните години сред рекламодателите и професионалистите извън маркетинг индустрията се спекулира, че креативността в рекламата умира.

Някои смятат, че младите криейтив хора са твърде заети с технологиите и затова не могат да обръщат внимание на голямата идея, като стават все по-малко свободни да развихрят мисълта си, все по-хипнотизирани.

С ново видео рекламна агенция DDB Group в Азиатско-тихоокеанския регион отговаря на това мнение, разказва Business Insider. Агенцията е създала видеото, за да го излъчва пред клиенти и да им показва какво е необходимо, за да се създаде една страхотна рекламна идея. И отговорът не е „пари“.

В кадрите се показват части от най-успешните ТВ реклами в света. Според агенция Spy спотът изтъква, че творчеството в рекламния бизнес не може да се купи и че трябва да мисли за криейтив хората като за „ловци на идеи“ (idea catchers), не като за машини, които произвеждат заглавия с петминутен живот в първите редици от потока на Getty. Защото креативността изисква време.

Съгласни ли сте, рекламисти?

Ето и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло