Риана стана лице на NIVEA

Риана стана лице на NIVEA

Германската козметична марка NIVEA избра хитовата певица Риана за свое рекламно лице.

Поп-звездата ще се включи в честванията със своя песен. Гласът й ще съпътства вековния юбилей на марката през цялата година. От своя страна, NIVEA ще спонсорира нашумялото световно турне на звездата през 2011 г.

Риана е избрана за рекламно лице на марката, защото се харесва на различни култури, страни, възрасти и класи, също както популярния, предпазващ крем NIVEA, обясниха от компанията. Певицата е отличена с множество награди, има милиони почитатели и е смятана за поп икона. Тя създава модни тенденции и освен това е социално ангажирана личност, което е още една причина за избора на NIVEA. 

Тази година се навършва столетие, откакто д-р Оскар Тропловиц изкупува базираната в Хамбург компания „Байерсдорф” и започва да произвежда уникалния, защитен крем от масло и вода на NIVEA, който слага началото на козметична серия, наброяваща в днешно време 500 продукта.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
До края на годината у нас трябва да има осем самолета F-16
Качествено образование в пансионно училище в чужбина: новият език на успеха
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Digital age: Техно пробиви и открития
Проблем: Япония отчете рекорден брой смъртоносни атаки на мечки срещу хора
Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня