Илияна Геошева оглавява маркетинга на Luxoft за Централна Европа

Илияна Геошева оглавява маркетинга на Luxoft за Централна Европа

Маркетинг мениджърът на Luxoft България Илияна Геошева пое ръководството на маркетинг отделите на компанията в Централна Европа. Позицията е супервайзорска за комуникацията в тези държави от мрежата на Luxoft, лидер в разработката на софтуер и предоставяне на цялостни ИТ решения, съобщават от компанията

Като маркетинг мениджър за България, Илияна Геошева е в компанията от откриването на развойния център в София в началото на 2014 г. Към сегашното си портфолиото добавя и регионалния маркетинг за Централна Европа. Ключови за новата позиция са дейностите за employer branding в Полша и Румъния, включително планиране и координация на дейности по комуникиране на корпоративната култура на Luxoft към служителите.  

Илияна Геошева има над 12-годишен опит в сферата на маркетинга. Реализирала е цялостни маркетингови проекти за брандове като Converse, Nike, UGG, Juicy Couture и Folli Follie. Работила е по изготвяне на програма за лоялни клиенти за търговски компании. Илияна е магистър по бизнес, маркетинг и мениджмънт от университета "Проф. д-р Асен Златаров", Бургас. Водила е обучения и тематични семинари в Нов Български университет. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
По-малко стачки, но повече участници в трудови спорове в Германия през 2024 г.
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Pavilhão Chinês: Китайският павилион, който привлича туристи от цял свят
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара