Илияна Геошева оглавява маркетинга на Luxoft за Централна Европа

Илияна Геошева оглавява маркетинга на Luxoft за Централна Европа

Маркетинг мениджърът на Luxoft България Илияна Геошева пое ръководството на маркетинг отделите на компанията в Централна Европа. Позицията е супервайзорска за комуникацията в тези държави от мрежата на Luxoft, лидер в разработката на софтуер и предоставяне на цялостни ИТ решения, съобщават от компанията

Като маркетинг мениджър за България, Илияна Геошева е в компанията от откриването на развойния център в София в началото на 2014 г. Към сегашното си портфолиото добавя и регионалния маркетинг за Централна Европа. Ключови за новата позиция са дейностите за employer branding в Полша и Румъния, включително планиране и координация на дейности по комуникиране на корпоративната култура на Luxoft към служителите.  

Илияна Геошева има над 12-годишен опит в сферата на маркетинга. Реализирала е цялостни маркетингови проекти за брандове като Converse, Nike, UGG, Juicy Couture и Folli Follie. Работила е по изготвяне на програма за лоялни клиенти за търговски компании. Илияна е магистър по бизнес, маркетинг и мениджмънт от университета "Проф. д-р Асен Златаров", Бургас. Водила е обучения и тематични семинари в Нов Български университет. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Цитат на деня
Бивш министър на финансите на САЩ и шеф на Харвард се оттегля от публични позиции заради връзки с Епстийн
Легендарни близначки, партньорки на Фред Астер и Франк Синатра, се самоубиха в Германия
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол