Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Как се рекламира "Дачия"
Румънската автомобилна марка под шапката на "Рено" - "Дачия" - разпространява сполучлива реклама на модела й "Лоджи", в който има място за всеки от многолюдното семейство.
Кампанията е изработена от Publicis Conceil, Франция. Посланието в нея перфектно съответства на целевата аудитория купувачи на "Дачия" – европейското семейство от средната класа, което влага парите и времето си в децата и се гордее с това, че не се интригува от безумния лукс.
Тънка психология, постигната в кратка реклама, съчетана с изтъкване на цената. Това е идеята на рекламата, и работи.
Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|