Как се рекламира "Дачия"


Румънската автомобилна марка под шапката на "Рено" - "Дачия" - разпространява сполучлива реклама на модела й "Лоджи", в който има място за всеки от многолюдното семейство.

Кампанията е изработена от Publicis Conceil, Франция. Посланието в нея перфектно съответства на целевата аудитория купувачи на "Дачия" – европейското семейство от средната класа, което влага парите и времето си в децата и се гордее с това, че не се интригува от безумния лукс.

Тънка психология, постигната в кратка реклама, съчетана с изтъкване на цената. Това е идеята на рекламата, и работи.

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кюрдската работническа партия (ПКК) изтегля силите си от Турция в Северен Ирак и призовава за законови мерки за мир
Румъния загуби €7 млрд. от Плана за възстановяване
Доналд Тръмп увеличава митата за канадски стоки с още 10 процента
Бразилия и САЩ започват търговски преговори след срещата между Лула и Тръмп в Малайзия
Doritos организира телетон в стил 80-те за последния сезон на „Stranger Things“
На гара, в музей, църква и затвор: нидерландците гласуват на уникални места
SoftBank одобри останалите 22,5 милиарда долара от инвестицията си в OpenAI
Косовският парламент отхвърли кандидатурата на Албин Курти за министър-председател