Как синята кутийка на Tiffany стана легенда

Как синята кутийка на Tiffany стана легенда

Тя е може би най-популярната кутия за подарък в историята на всички пазари.

Синята кутийка с бяла сатенена панделка на луксозната марка бижута Tiffany&Co от САЩ остава в историята като икона и е един от най-добре работещите за продажбите инструменти в бижутерската индустрия. Как се стигна дотук?

Adweek разказва историята.

Всичко започнало през 1845 г., когато американецът Чарлз Луис Тифани поставя каталог със свои луксозни стоки в магазина си на бул. Бродуей №259 в Ню Йорк. Магазинът му, открит със заем от 1000 долара, по това време съществувал от 8 години и вече бил си изградил репутация сред местните клиенти като добро място, където човек може да купи хубави сребърни бижута, изработени „в американския стил“ - изчистен, естествен вид, който се противопоставял на твърде детайлните и натруфени с орнаменти накити на Стария свят. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Руски изтребител опасно близо до разузнавателен самолет на САЩ над Черно море
Лаборатория за иновации отвори врати в Софийския университет
Сръбската обществена телевизия почти спря излъчване заради продължителна блокада
Коучинг срещу професионалното прегряване
Спасители помогнаха на неподвижен младеж да види залеза на Мусала
На днешната дата, 19 април. Велика събота
С между 6 и 9 лева по-високи сметки за газифицираните домакинствата от април
Holiday Heroes опаковаха и доставиха 5183 празнични пакети на семейства в нужда