Късметът е въпрос на гледна точка в новата реклама на Martini

Martini представи в Европа нова, стилна телевизионна реклама от черно-бели кадри, чието послание е "Късметът е въпрос на гледна точка" ("Luck Is An Attitude").

Главният герой в рекламата, Юри Буци, е победителят в кампанията на италианската марка от септември тази година - "The Kisser Casting". В нея Martini проведе глобален конкурс за нов рекламен образ, който да представи италианския дух по света, след рекламни лица като Джордж Клуни и Моника Белучи.

Изискването в надпреварата беше кандидатите да са над 25 години. Щастливият победител трябваше да целуне 10 жени в новата реклама, за което от компанията обещаха, че ще му платят 150 хил. евро. Кампанията беше разгласена във Facebook. Хиляди хора от целия свят участваха в нея, включително жени.

Рекламата е озвучена от песента „Oh Johnny, Oh Johnny, Oh“ на The Andrew Sisters. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Размяната на удари между Израел и Иран навлиза в шестия ден, Тръмп призовава за „безусловна капитулация“ на Техеран
Митове и реалност: Ще загуби ли България суверенитета си, влизайки в еврозоната?
ОИСР: България може да загуби над $400 млрд. заради слабите резултати в образованието
ЕК ни предава на съд заради правилата срещу разпространението на терористично съдържание
Близо 150 евакуирани от Израел пристигнаха у нас. В групата са и 89 българи
Новата икономика: Огромното съкровище на най-младата държава в Азия
Как AI замърсяването може да провали бъдещето на интернет?
Бизнес перспективи: Превръща ли се петролът в твърде рисков актив?