Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Лупита Нионго става лице на Lancome
Родената в Мексико и отгледана в Кения актриса Лупита Нионго, която стана известна с ролята си на робинята Патси в най-награждавания американски филм от 2013 г. - „12 години в робство“, е новото рекламно лице на Lancome. Френската луксозна марка козметика я избра, след като тя спечели награда „Оскар“ за поддържаща женска роля за участието си в кинолентата на тазгодишните награди на Американската филмова академия.
Нионго е първата чернокожа звезда, която ще рекламира Lancome, информира Би Би Си. Това е първият й голям рекламен ангажимент. Тя се присъединява към звезди като Джулия Робъртс, Кейт Уинслет и Пенелопе Крус, които също са били лица на Lancome. 31-годишната актриса е четвъртата носителка на награда на Академията, която става посланик на марката. Рекламната кампания с нея ще бъде представена в медиите това лято.
„С гордост представям уникалната визия за жените на Lancome и идеята, че красотата не трябва да се диктува, а е изражение на свободата на жената да бъде себе си“, коментира тя.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.