Мъже пищят като 12-годишни фенки в коледна реклама с Джъстин Бийбър


Коледните реклами почти винаги са странни или малко лигави. Тази година големите търговски вериги избрахада комбинират и двата подхода. Изглежда търговците осъзнаха силата на тийн сензациите и решиха да впрегнат и тях в претоварената шейна на дядо Коледа. Големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която специалистите от JWT New York се заиграват с бясната популярност на идола Джъстин Бийбър сред момичетата.

Докато Джъстин се опитва да си пробие път към магазина, възрастните мъже, които среща по пътя си, започват истерично да пищят като 12-годишни фенки. Леко обърканият малолетен певец обаче май не се впечатлява особено и се отправя към вътрешността на магазина, за да приключи коледното си пазаруване. Оригиналната реклама апелира както към истинските фенове на Бийбър, така и към огромната част от населението, за която името му е символ на кич и преувеличена популярност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Срути се средновековна кула в историческия център на Рим