Мъже пищят като 12-годишни фенки в коледна реклама с Джъстин Бийбър


Коледните реклами почти винаги са странни или малко лигави. Тази година големите търговски вериги избрахада комбинират и двата подхода. Изглежда търговците осъзнаха силата на тийн сензациите и решиха да впрегнат и тях в претоварената шейна на дядо Коледа. Големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която специалистите от JWT New York се заиграват с бясната популярност на идола Джъстин Бийбър сред момичетата.

Докато Джъстин се опитва да си пробие път към магазина, възрастните мъже, които среща по пътя си, започват истерично да пищят като 12-годишни фенки. Леко обърканият малолетен певец обаче май не се впечатлява особено и се отправя към вътрешността на магазина, за да приключи коледното си пазаруване. Оригиналната реклама апелира както към истинските фенове на Бийбър, така и към огромната част от населението, за която името му е символ на кич и преувеличена популярност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Освобождават Никола Саркози от затвора
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Кметът на София: Субсидията за градски транспорт на столицата липсва в проектобюджета
Economic Times: Шпиони на Пакистан са се опитали да откраднат технологията на руските ракети С-400
Бедни и богати: Различията в доходите между Източна и Западна Европа остават дълбоки
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Фармацевтичният гигант Pfizer купува разработчик на препарати срещу затлъстяване за 10 млрд. долара
Прощално: Милиардерът Уорън Бъфет ще обяви последното си писмо до акционерите