Мъже пищят като 12-годишни фенки в коледна реклама с Джъстин Бийбър


Коледните реклами почти винаги са странни или малко лигави. Тази година големите търговски вериги избрахада комбинират и двата подхода. Изглежда търговците осъзнаха силата на тийн сензациите и решиха да впрегнат и тях в претоварената шейна на дядо Коледа. Големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която специалистите от JWT New York се заиграват с бясната популярност на идола Джъстин Бийбър сред момичетата.

Докато Джъстин се опитва да си пробие път към магазина, възрастните мъже, които среща по пътя си, започват истерично да пищят като 12-годишни фенки. Леко обърканият малолетен певец обаче май не се впечатлява особено и се отправя към вътрешността на магазина, за да приключи коледното си пазаруване. Оригиналната реклама апелира както към истинските фенове на Бийбър, така и към огромната част от населението, за която името му е символ на кич и преувеличена популярност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Квалифицираният електронен подпис става стандарт в държавната администрация
Дневните пари при командироване в страната ще станат 22 евро от януари
Времето: Обилни валежи в няколко области в западната част на страната
Лари Елисън лично гарантира над 40 млрд. долара за офертата на Paramount за придобиване на Warner Bros.
Как философията може да помогне в борбата с бърнаута
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж