Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-елегантната реклама на Guinness
Когато глобалният маркетинг показва Африка, той обикновено го прави с хумор или със съжаление. Уважението обаче е рядкост. Много рядко големите брандове третират африканците като равни на останалия святв социално или културно отношение, камо ли като вдъхновяващи ролеви модели.
Guinness обаче прави нещо различно.
Марката тъмно пиво представи с идването на новата 2014 г. интелигентна реклама с различно отношение към африканците. Чернокожите герои в нея се отличават с уникална по рода си, централноафриканска елегантност в облеклото и стил. Всъщност, това е "най-добре облечената" реклама на Guinness, правена досега, смятат авторите на Adweek, които харесват идеята на кампанията.
Въпреки че реално е заснето от лондонската рекламна агенция AMV BBDO в Южна Африка, видеото пресъздава атмосферата на вечерна сбирка на Дружеството на елегантните хора в Конго. Това дружество е уникална организация, която събра вниманието на световни медии като американския вестник „Уолстрийт джърнъл”. То се състои от работници в Конго като таксиметрови шофьори, занаятчии, изработващи килими, гробари, които всяка вечер се преобразяват и се обличат невероятно стилно в колоритни костюми в розово, оранжево, за да се срещат, да танцуват и да се забавляват.
„Аз съм господар на своята съдба. Аз съм капитан на своята душа”, казва главният герой в рекламата, цитирайки любимото стихотворение на Нелсън Мандела "Непобедим" на поета Уилям Ърнест Хенли.
Не богатството, а отношението към живота е най-важно, нали?
Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.