Новата, епична реклама на John Lewis за $10 милиона


Световните медии с маркетинг новини се развълнуваха от представянето на новата видео реклама на John Lewis. Всяка година британската верига магазини открива сезона на коледното пазаруване с хитова телевизионна реклама, изготвена с колосален бюджет, какъвто повечето фирми в обединеното кралство, а и по света, не могат да си позволят. 2012 г. не е изключение.

Тази година John Lewis спонсорира коледен ТВ спот от минута и половина на стойност $10 милиона. Кадрите пресъздават епичната, трогателна история на влюбения снежен човек, готов на всичко за своята специална снежна дама.

Рекламата е сочена за една от най-очакваните и силни в предстоящия коледен сезон, а може би и занапред. Озвучена е от песента на Frankie Goes to Hollywood "Силата на любовта" ("The Power of Love"). Дело е на рекламна агенция AdamAndEveDDB. 

Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО