Оптични илюзии в рекламата

Оптични илюзии в рекламата

Зрителните ефекти и визуалните атракции са един от най-впечатляващите и сигурни начини да бъде грабнато вниманието на хората. Специалистите в областта на рекламата добре знаят това. Ето защо те често ги използват в кампаниите си.

Впечатляващите рекламни картинки с оптични илюзии обикновено са представяни в Азия, САЩ и Европа чрез билбордове и плакати, като платно, което покрива фасадата на сграда с ключово разположение, или в автобусите на градския транспорт и върху товарните камиони. Освен това често те са показвани и в дигиталните медии, където въздействието им е силно, ако са наблюдавани върху компютърния екран.

Два от примерите за реклама, която залага на зрителния ефект, ви представяме тук. На по-малката снимка касите с главата надолу са нарисувани. Кликнете върху изображението и вижте дали е така. А по-долу ще видите цветна рекламна илюстрация на Subaru. Задръжте погледа си върху нея. Ще ви се стори, че кръговете се движат, но в действителност това е зрителна измама.

Subaru: Permanent All Wheel DriveSubaru: Permanent All Wheel Drive

 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната