Оптични илюзии в рекламата

Оптични илюзии в рекламата

Зрителните ефекти и визуалните атракции са един от най-впечатляващите и сигурни начини да бъде грабнато вниманието на хората. Специалистите в областта на рекламата добре знаят това. Ето защо те често ги използват в кампаниите си.

Впечатляващите рекламни картинки с оптични илюзии обикновено са представяни в Азия, САЩ и Европа чрез билбордове и плакати, като платно, което покрива фасадата на сграда с ключово разположение, или в автобусите на градския транспорт и върху товарните камиони. Освен това често те са показвани и в дигиталните медии, където въздействието им е силно, ако са наблюдавани върху компютърния екран.

Два от примерите за реклама, която залага на зрителния ефект, ви представяме тук. На по-малката снимка касите с главата надолу са нарисувани. Кликнете върху изображението и вижте дали е така. А по-долу ще видите цветна рекламна илюстрация на Subaru. Задръжте погледа си върху нея. Ще ви се стори, че кръговете се движат, но в действителност това е зрителна измама.

Subaru: Permanent All Wheel DriveSubaru: Permanent All Wheel Drive

 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Неизвестно за известните: Пастир на кози става символ на лукса и измисля прочутата фраза „Клиентът винаги е прав“
Най-голямата компания за фотоволтаични централи в България консолидира финансовите си отчети по нов начин
"Mercedes-Benz" предлага по 500 000 евро на служители, ако напуснат доброволно
Байдън, Камала Харис и Антъни Блинкен са лишени от достъп до секретна информация
Най-ценният шпионин и двоен агент на Запада Олег Гордиевски почина в дома си във Великобритания
Папа Франциск се възстановява бавно, но трябва да се "учи отново да говори", Ватиканът отрича оттеглянето му
САЩ спряха програма за мигранти от Куба, Хити, Никарагуа и Венецуела, екстрадират над 500 000
Нова концепция: Zara отваря магазин в китайски град с кафене и студио за създаване на съдържание