Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Приказка за мечката и заека оживява в новата коледна реклама на John Lewis
Британската верига магазини John Lewis представи тазгодишната си коледна реклама – дългоочаквано събитие в маркетинга, тъй като по традиция компанията влага милиони в празничните си кампании. Миналогодишната й реклама с приключенията на странстващия снежен човек, озвучени с ритъма на мелодия, в която се казва "направи любовта своя цел”, беше финансирана с бюджет от 10 млн. долара.
По Коледа през 2013 г. John Lewis представя приказна анимация от 2:11 минути в 2D и 3D вариант. Маркетингът на компанията по традиция залага на сантименталното преди семейния празник. Главни герои във видеото, изработено от агенция adam&eveDDB, са мечка и заек. Те са приятели, но по Коледа имат проблем – единият чака с огромно нетърпение празникът да дойде, а другият спи зимен сън.
Историята всъщност не е съвсем нова, пояснява Adweek. Тя се базира на детска книжка за заек и мечка по Коледа на авторите Карма Уилсън и Джейн Чапман.
Приказната атмосфера на видеото се допълва от саундтрака на Лили Алън, която пее своя версия на "Somewhere Only We Know" от Keane. Така звездното озвучаване в нейно лице, съчетано с прекрасна анимация, гради позната маркетинг стратегия. Подходът е известен във Великобритания от кампаниите на CAA Marketing и Chipotle "Back to the Start" и "The Scarecrow." Ако заменим тъмното в сюжета им със светлината и радостта от Коледа, се получава историята на мечката и заека.
Приликите с кампаниите от миналото не свършват дотук. След като рекламата на John Lewis се завърти по телевизията във Великобритания, на британския пазар ще бъде представена интерактивна е-книга с игри със същите анимационни герои, която ще може да се сваля онлайн. Този мултимедиен подход е умен и ще продължи забавлението за аудиторията, след като рекламата бъде гледана. Получава се по-дълготрайно обвързване с бранда.
Нещо традиционно, опаковано в нещо ново – това е маркетинг акцията на John Lewis за Коледа през 2013 г. и, както коментират западните издания, тя трябва да проработи, защото е пример за чудесен предпразничен рекламен подход.
Ето я и историята за мечката и заека.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.