Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple

Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple

Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple

Apple назначи бившия изпълнителен директор в Adobe и Quantcast Тод Тереси за шеф на собствената си мобилна рекламна мрежа iAd, съобщи Bloomberg. Той ще е под ръководството на на вицепрезидента за интернет услуги в компанията Еди Кю. Работил е в продължение на години в Yahoo!, преди да се присъедини към Quatcast като изпълнителен директор по приходите.

Тереси се присъедини към Adobe, докато фирмата изграждаше свой бизнес с рекламна технология, след като придоби Auditude и Efficient Frontier.

Apple стартира iAd скоро след като придоби Quattro Wireless за 274 млн. долара. Първоначално компанията призова рекламодателите да похарчат минимум 1 млн. долара, за да направят кампания в iAd. Дузина от тях се съгласиха, но по-късно започнаха да се оплакват от експеримента заради строгия контрол върху криейтива, реализиран в платформи като iPad. Някои от тях изразиха недоволство и от липсата на точни данни при измерването.

Тереси е смятан за рядък експерт по продажбите, който живее в Силициевата долина, но има дълбоки връзки с Мадисън авеню в Ню Йорк, докъдето често „прелита“, прекарвайки значителна част от работното си време в самолета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ