Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple

Специалист от Adobe ще управлява рекламната платформа на Apple

Apple назначи бившия изпълнителен директор в Adobe и Quantcast Тод Тереси за шеф на собствената си мобилна рекламна мрежа iAd, съобщи Bloomberg. Той ще е под ръководството на на вицепрезидента за интернет услуги в компанията Еди Кю. Работил е в продължение на години в Yahoo!, преди да се присъедини към Quatcast като изпълнителен директор по приходите.

Тереси се присъедини към Adobe, докато фирмата изграждаше свой бизнес с рекламна технология, след като придоби Auditude и Efficient Frontier.

Apple стартира iAd скоро след като придоби Quattro Wireless за 274 млн. долара. Първоначално компанията призова рекламодателите да похарчат минимум 1 млн. долара, за да направят кампания в iAd. Дузина от тях се съгласиха, но по-късно започнаха да се оплакват от експеримента заради строгия контрол върху криейтива, реализиран в платформи като iPad. Някои от тях изразиха недоволство и от липсата на точни данни при измерването.

Тереси е смятан за рядък експерт по продажбите, който живее в Силициевата долина, но има дълбоки връзки с Мадисън авеню в Ню Йорк, докъдето често „прелита“, прекарвайки значителна част от работното си време в самолета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ