Умна и полезна реклама от IBM


Няма нищо по-хубаво и ефективно от рекламата с практическа полза.

В това убеждава този интелигентен рекламен проект на IBM и агенция Ogilvy & Mather, Франция. Технологичната компания и рекламната агенция обединиха сили, за да създадат умни решения, които ще направят големи градове по света по-удобни за жителите им. Те монтираха външна реклама под формата на пейки, велосипедни рампи, навеси на спирки, които осигуряват подслон под дъжда. 

Така се получи външна реклама, която трудно може да не бъде харесана или одобрена от почти всеки човек, във всяка възрастова категория и покупателна способност. Полезно за компанията, приятно за гражданите.

Вдигаме палец в знак на одобрение, наред с маркетинг наблюдателите по света, които поставят оценка на рекламната идея "6" по българските стандарти. Изпълнението според тях е отлично и с оглед на продължението на кампанията в интернет. За да създадат истински положителна промяна, IBM и Ogilvy направиха и сайт, където всеки може да сподели идеите си за подобряване на градската среда.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж