15 известни лога, изработени по вкуса на хипстър

15 известни лога, изработени по вкуса на хипстър

Хипстър културата набира популярност във Великобритания и САЩ. Мнозина сред американците намират за сравнително лесно разпознаването на нещата, които хипстърите обичат – къса коса за момчетата, вдигната нагоре. Големи очила с дебели рамки. Малко ретро модели в облеклото. Класически кецове “All Stars”.

Хипстърите са съвременна субкултура на младежите между 20 и 30 години, които най-често са част от средната класа на западните общества и са антиконформисти. Те са модерни, малко арт. Обичат комуникационните науки. Почитатели са на модата и следят модните блогове. Предпочитат „винтидж” бутиците и магазините за втора употреба. Харесват джинсите унисекс. Отричат нетолерантното поведение и расизма. Имат особена естетика.

Business Insider свързва всичко това с маркетинга. Авторите на сайта се питат как ли биха изглеждали някои от най-известните лога в света, преработени по вкуса на един хипстър. В отговор показват интересни визии на ребрандиране. Цветовете в тях са светло сиво и черно. Вижте ги.

НАСАНАСА

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Заради западните санкции: Рекордни обеми петрол се съхраняват на танкери
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Уникална колекция от 46 жълти Ferrari-та отива за продажба на търг
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Три начина да подобрите качеството на вашите идеи
Бюджетните драми на Княжество България: Как се харчат държавните пари след Освобождението?