Свят, в който всеки е Дядо Коледа - новата празнична реклама на Coca-Cola (Видео)
Coca-Cola стартира празнична кампания „Светът се нуждае от повече Дядо Коледа“, която включва нова реклама, както и дигитални и емпирични елементи, адаптирани за повече от 80 пазара по света, предава Marketing Dive.
Спотът в дълъг формат включва свят, в който всеки е Дядо Коледа, преди да разкрие, че в „реалния свят“ всеки може да бъде Дядо Коледа чрез доброта. По-големият маркетингов тласък включва дигитална викторина, коледни обиколки с камиони, състезания за опаковката и елементи на външна реклама.
Разширението на AI платформата на марката „Create Real Magic“ около празнични пощенски картички ще бъде разкрито по-късно през сезона, посочват от компанията. Кампанията е разработена от WPP Open X, водена от VML и подкрепена от Grey, Ogilvy, Essence Mediacom, Hogarth и JKR.
Последната празнична кампания на Coca-Cola разширява почти вековна тема около Дядо Коледа и духа на доброта и радост през сезона. „Светът се нуждае от повече Дядо Коледа“ си представя свят, в който всеки е Дядо Коледа - от пожарникари и скейтбордисти до таксиметрови шофьори и трениращи хора във фитнеса, преди да разкрие силата на добротата и щедростта в реалния свят.
Рекламата е озвучена от „I Could Be Santa Claus“ на британската певица и текстописец Селест.
Кампанията включва още редица други изживявания. Тестът „Намерете своя вътрешен Дядо Коледа“ в приложението на марката и мобилните сайтове определя типа „вътрешен Дядо Коледа“ на потребителя, генерирайки илюстрация, която може да бъде споделена в социалните медии. QR кодовете на опаковката водят до теста и шанс да спечелите награди на избрани пазари, включително пътуване до Рованиеми, Финландия – „официалния“ роден град на Дядо Коледа.
Коледният камион на Coca-Cola ще бъде на турне тази година, предлагайки на потребителите на избрани пазари възможността да изпращат цифрови сезонни карти, да посещават местни щандове за храна и да се срещат с местни благотворителни организации.
Външните реклами ще бъдат пуснати на живо в над 80 търговци, а цифровите ще насочват потребителите към викторината.
Марката прави тийзъри с предстоящи елементи от кампанията, включително два коледни късометражни филма и празнично тематично разширение на нейната AI платформа „Create Real Magic“, за което се съобщава, че са базирани на AI коледни картички.
Наред с усилията, насочени към потребителите около изкуството, музиката и новата напитка, компанията използва генеративен AI, за да помогне с прозрения, пазарни данни, изследвания и тенденции, казаха ръководители по време на разговора.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
КТ "Подкрепа" предлага промени в данъчната и осигурителната система
Политика |PayPal ще интегрира Agentic Commerce Protocol в ChatGPT
Технологии |Омбудсманът иска спешни мерки заради липсата на формула за изчисляване на парното
Политика |Банките от еврозоната затягат достъпа до кредити поради търговски рискове, показва проучване на ЕЦБ
Финанси |Месечна прогноза: От -5 до +25 градуса през ноември
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.