Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Как да изградите успешна марка за недвижими имоти на наситен пазар

Как да изградите успешна марка за недвижими имоти на наситен пазар

Как да изградите успешна марка за недвижими имоти на наситен пазар

Като професионалист в областта на недвижимите имоти разбирам, както и всеки друг, че този бизнес има голям потенциал за финансова печалба и лична реализация. Но също така представя уникални предизвикателства, които могат да ни изненадат по пътя. Може би за първи път навлизате в това. Или просто просто имате нужда да надградите опита си на предприемач. Ето шест прости, но мощни съвета, които мога да предложа от собствения си опит, за да ви помогнат да стартирате своята компания на пазара на недвижими имоти възможно най-успешно, пише Роджър Петингел в статия за Entrepreneur. 

1. Направете подробен план 

Планирането ще повлияе значително както на вашите очаквания, така и на способността ви да се справяте с неочакваните обрати по пътя. Намерете ресурси, които могат да ви помогнат да направите подробен бизнес план. Уверете се, че разбирате в какво се забърквате. Задайте си трудните въпроси, които ще ви помогнат да оформите общата визия, средносрочната стратегия и краткосрочните цели, от които се нуждаете, за да бъдете успешни.

Дори със страхотна визия за бъдещето е възможно в крайна сметка да се почувствате в застой. Съсредоточете се върху привеждането на тази визия в ежедневните, дребни елементи от списъка със задачи, които трябва да бъдат постигнати. С други думи, поставянето (и постигането) на измерими цели е начинът, по който стигате от точка А до точка Б.

2. Оценявайте и планирайте финансите си 

За хората не е трудно да вложат малко пари в недвижими имоти и да направят голяма възвръщаемост с течение на времето. Започването на бизнес в сектора на недвижимите имоти обаче е съвсем различна игра. Често се изисква да имате силна толерантност към колебанията на пазара. За да избегнете прекомерна работа, уверете се, че финансите ви са подредени добре, за да се справите с прехода към собственост на бизнеса. Бъдете организирани и конкретни по отношение на бюджетите си.

3. Създайте дружество с ограничена отговорност 

Когато сте готови наистина да започнете своя бизнес, създаването на дружество с ограничена отговорност е много важно. Недвижимите имоти като инвестиция могат да бъдат доходоносни с течение на времето и започването на бизнес с недвижими имоти от всякакъв вид има голям потенциал. Но както при всеки бизнес, важно е да се защитите финансово от всякакви потенциални проблеми. Това е една от основните причини да създадете дружество с ограничена отговорност. За разлика от създаването на еднолично търговско дружество, създаването на дружество с ограничена отговорност ще защити вашите лични финанси и имущество от каквато и да е отговорност, ако възникнат правни въпроси срещу вашия бизнес по пътя.

4. Определете вашата целева аудитория 

Открих, че е изключително важно да определите за себе си (с възможно най-ясни думи) коя е вашата целева аудитория. С технологичния бум през последните няколко десетилетия за нас е по-лесно от всякога да фокусираме рекламните си кампании върху конкретни демографски групи. 

Дефинирането на вашата целева аудитория означава да знаете какво продавате и кой иска да го купи най-много. Освен това помнете, че ние като професионалисти в областта на недвижимите имоти, сме също толкова в бизнеса с хора, колкото и в бизнеса с имоти. Което означава, че човекът, който стои зад транзакцията в крайна сметка трябва да бъде нашият фокус.

5. Изградете уебсайт и присъствие в социалните медии 

Постоянно развиващият се свят на онлайн комуникацията е важна причина, поради която изграждането на уебсайт и присъствието в социалните медии ще продължат да бъдат неразделна част от успеха на вашия бизнес.

Самостоятелният уебсайт ви позволява да покажете кои сте с пълна свобода и креативност. Той също така ви предоставя нещо като начална база за вашето онлайн присъствие, вашата биография, вашето съдържание и всеки пазар или комуникационни центрове, които може да имате активни.

Също толкова важно обаче е разбирането как социалните медии могат да се използват за достигане до вашата целева аудитория. Не подценявайте силата на създаването и поддържането на присъствие в сайтовете, които са най-важни за вашата целева аудитория. И ако дизайнът на уебсайт и управлението на социалните медии не са ви присърце, наемете някой, който да го направи както трябва.

6. Мрежа

Излишно е да казвам, че печалбата и успехът в недвижимите имоти в наши дни изисква работа. Но това не означава, че трябва да се справите сами. Работата в мрежа може да бъде един от най-добрите начини да се снабдите както с практически знания, така и с морална подкрепа, от която се нуждаете, за да успеете.

Търсенето на съвет и мъдрост от надеждни хора, които също са вървели по пътя на предприемачеството, е важно за вашето професионално развитие. И имайте предвид, че постоянно доказвайки себе си като надежден и опитен професионалист в областта на недвижимите имоти, вие ще изградите репутация, която може по-добре да привлича препоръки и завръщащи се клиенти по-късно.

Тези шест съвета са чудесна отправна точка за всеки. Но без смелостта, необходима да направите пробив в списъка си със задачи, мечтите ви да окажете влияние в индустрията на недвижимите имоти може да не се сбъднат. Бъдете решителни! Имайте предвид голямата картина, дори когато правите всяка следваща стъпка напред, колкото и малка да изглежда тя. Ако се придържате към това, бизнесът ви ще се разрасне и преди да се усетите, ще погледнете назад с учудване колко далеч сте стигнали. 

Източник: Роджър Петингел за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова           

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ